Emiel, Kaat en Dirk

Thuis

Dit verslagje schrijf ik in Eppegem... Het zit er op, we zijn thuis. ‘s Morgens al om 6u op, de laatste dingen ingepakt en een taxi genomen naar de luchthaven, vanwaar we om 9u een vlucht namen naar Washington. De vlucht ging vlot, Emiel heeft drie van de vijf uur geslapen, en verder wat gespeeld. We kwamen iets te vroeg aan in Washington, alhoewel we met vertraging waren vertrokken. We hadden uitgelegd dat we maar 40 minuten overstaptijd hadden en daarom mocht de buggy op het vliegtuig zelf. Die hadden we dus direct en dus kon de spurt naar de volgende vlucht snel beginnen. We moesten van terminal B naar D, dat ging vlot en toen we aan de gate kwamen stapten de laatste mensen net op het vliegtuig. Snel erachter en na ons sloten de deuren. Perfecte overstap dus, hadden niet gedacht dat dit zou lukken! Al bij al waren we toch blij dat we geen extra nachtje in Washington moesten doorbrengen. De vlucht naar Brussel duurde maar 6.5 uur, die ook vlot verliepen. Veel geslapen hebben we niet maar we hebben Emiel goed kunnen bezighouden en we kregen alweer complimenten van de mensen rondom ons. Die waren vast opgelucht dat hij niet de hele vlucht van z'n oren had gemaakt.

Voila, dat was het wat de verslagjes betreft, jullie waren een fijn publiek :-).

magda

Hallo Emiel Kaat en Dirk allez terug thuis ik heb genoten van jullie reisverslag met de foto's erbij zo konden we van dichtbij jullie rondreis volgen zo te zien hebben jullie een mooie reis gehad.
groetjes Magda