Emiel, Kaat en Dirk

San Francisco Deel 3

Het eerste dat Emiel zei bij het wakker worden was ‘visjes kijken'. Hij was Nemo nog niet vergeten. Vandaag hebben we tijd voor uitgebreid ontbijt, we gaan naar Lori's Diner, een zaak die helemaal ingericht is zoals de diners in de jaren '50. Emiel vindt het leuk, er hangen een vliegtuig, een motor en een auto aan het plafond. Het is zondag, en dus druk, en we moeten even wachten voor we een plaatsje krijgen. Het eten is weer te vet en te gefrituurd voor ontbijt, we wennen er niet aan...

Daarna doen we nog eens en activiteit voor Emiel, we gaan naar de San Francisco zoo. Deze keer nemen we de metro naar het zuidwesten van de stad. We passeren een slechter deel van de stad en ook op de metro zitten wat vreemde figuren. De zoo is leuk maar niet speciaal, niet groter dan die van Antwerpen. Wel zitten er beren, dus zo krijgen Emiel en Dirk ook een beer te zien tijdens deze vakantie :-). Emiel heeft zijn dagje niet, misschien begint de reis toch een beetje z'n tol te eisen. Nog een geluk dat we niks meer echt moeten, en dat we niet meer verder moeten rijden.

Het is zondag, dan is het Golden Gate park autovrij, en het plan was om daarheen te gaan maar gezien we het gevoel hadden dat Emiel het wat had gehad gingen we eerst even naar het hotel. Na Emiel zijn dutje was het al laat dus zijn we enkel nog gaan eten, deze keer aten we echt Amerikaans, hamburger en biefstuk, en Emiel kreeg tot zijn plezier zijn eten opgediend in een auto ipv op een bord.

Daarna gingen we weer naar het hotel, beetje lezen en TV kijken en slapen...