Emiel, Kaat en Dirk

Onderweg

We made it, we zijn in San Francisco en zijn aan het wachten op de pick-up van het verhuurverbedrijf van de mobilhome... Even tijd voor een eerste verslagje van onze reis dus. Internet is hier niet gratis, dus ik zet dit later wel online.

We zijn net geen 24 uur onderweg geweest om hier te geraken en voelen ons best goed. Emiel heeft het super gedaan, tijdens eerste vlucht van Brussel naar Washington veel rondgelopen (en wij er dus achter) maar geen kik gegegeven. We hadden de PC mee, dus kon hij wat DVD's kijken en verder kreeg hij als hij het moeilijk kreeg een nieuw speelgoedje. En tijdens de tweede vlucht van Washington naar San Francisco heeft hij geslapen. Toen was het naar ons gevoel ook al nacht.

Om 21u plaatselijke tijd in ons bed, en na drie uur wou Emiel spelen... Hij was volledig uitgerust :-). Dus gedurende een uur of drie vlogen despeelgoedauto's in het rond in bed en kwam er ook voor ons van slapen niet veel meer terecht. Tegen 4u zijn we toch allemaal weer in slaap gevallen.

De eerste indrukken van de US... Het is net zoals in de film he! Grappig moment was toen Dirk in Washington zijn paspoort moest tonen om te bewijzen dat hij wel 21 is en dus bier mocht kopen. Vielen bijna van onze stoel van het lachen. Regels zijn hier regels, ook al komt het soms wat belachelijk over...

Tijd om in te pakken nu!

Emiel, Kaat en Dirk

Ulrik Boon

Is dat Emiel al liggend op die vensterbank?!? Wooaw, dat groeit nogal he!

Ulrik
www.bloggen.be/ulrikboon