Emiel, Kaat en Dirk

Emiel, Kaat en Dirk in Zuidwest USA

Hey iedereen,

7 september vertrekken we met ons drie naar het Zuidwesten van de Verenigde Staten. We huren er een mobilhome waar we een kleine drie weken mee gaan rondrijden. Daarna blijven we nog een paar dagen inSan Francisco, voor we op 29 september weer naar huis gaan. Het plan is om te starten in San Francisco, de kustroute tussen San Francisco en San Diego te rijden, vandaar het binnenland in te trekken langs Joshua Three National Park en Sedona richting Grand Canyon. Dan gaat het naar Page, Bryce NP en Zion NP. Volgende stop is Las Vegas en vandaar naar Yosemite (al dan niet door Death Valley). We eindigen in San Francisco.

De bedoeling is om regelmatig een reisverhaaltje te posten. Meld je aan door je mailadres achter te laten in de rechter kolom wanneer je een berichtje wil krijgenals er een nieuw verhaal online staat.

Groetjes,

Emiel, Kaat en Dirk

Guy

Kaat, Dirk, Emiel,
Geniet enorm van jullie reis, ik weet dat jullie er lang naar uitgekeken hebben (zeker Kaat toch ;-)) !! En laat jullie niet afschrikken door de bosbranden, er is zoveel moois te zien.
Geef zoveel mogelijk informatie en foto's, want deze trip lijkt mij ook wel iets om binnen enkele jaren zelf te doen.
Groetjes,
Guy

Nancy

Maak er maar weer een mooie reis van en vele prachtige foto's... de verhalen ga ik zeker opvolgen. Leuk idee trouwens deze link.

Vergeet de patato-man niet voor mijn 2 patatjes hier :-)

Grtjs en doe voorzichtig !

Kristof

Een zeer fijne reis gewenst. Hopelijk zijn jullie al goed aangekomen.

Spijtig dat je niet meer berichtjes post. Misschien is zo'n blog toch niet echt iets voor jullie. ;-)